شرکت دیجیتال مارکتینگ ماکان

انواع روش‌های دیجیتال مارکتینگ

شرکت دیجیتال مارکتینگ ماکان

انواع روش‌های دیجیتال مارکتینگ

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ارتباطات پیچیده با مشتریان را در بسترمتنوع دیجیتال و سنتی مدیریت کنید.
  • تعاملات پویا با مشتریان داشته باشید و به آن ها پاسخ دهید.
  • ارزش های مورد نظر خود را از انبوه اطلاعات استخراج کنید و تصمیمات بهتری با سرعت بیشتری بگیرید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۶
میلاد فرهانی
بک لینک فالو(follow) و نوفالو(nofollow)

در مقالات قبلی درباره بک لینک گرفتن توضیحاتی ارائه دادیم.
در این مقاله قصد داریم تفاوت بک لینک فالو(follow) و نوفالو(nofollow) و تأثیر هریک در سئو را بیان کنیم.

بک لینک چیست؟

هر لینکی که از یک سایت به سایت دیگر داده شود، بک لینک نام دارد.
هر سئوکار مبتدی و حرفه‌ای می‌داند یکی از مهم‌ترین عناصر در سئوی سایت، بک لینک‌ها هستند.
در ابتدا همه لینک‌ها یا همان بک لینک‌ها از یک نوع بودند؛ اما با گذر زمان این مسئله پیچیده‌تر شد.

بک لینک فالو(follow) و نوفالو(nofollow)

امروزه بک لینک‌ها به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

* بک لینک فالو (follow)
* بک لینک نوفالو (nofollow)

بک لینک فالو (follow) چیست؟

وقتی در یک سایت لینک صفحه‌ای از یک سایت دیگر را قرار می‌دهیم، براساس اعتبار سایت مبدا، سایت مقصد اعتبار بیشتری پیدا می‌کند.
همچنین معتبر بودن سایت مقصد نیز در افزایش رتبه سایت مبدا مؤثر است؛ وقتی یک سایت سایتی کم ارزش را لینک می‌کند، گوگل وب سایت مبدأ را نیز کم ارزش تلقی می‌کند.
وقتی چند سایت به یک صفحه مشخص لینک دهند، گوگل آن صفحه را با ارزش دانسته، در نتیجه آن صفحه و سایت را جز نتایج برتر نشان می‌دهد.
بنابراین بک لینک‌های فال به عنوان امتیاز شمرده می‌شوند.
لینک فالو به این معنی است که به گوگل اطلاع می‌دهید، سایت لینک شده را دنبال کند.

برای ساختن بک لینک‌های فالو از کد html  زیر استفاده می‌کنیم و در تگ a مقدار صفت href را آدرس سایت مقصد و مقدار صفت rel را follow و قرار می‌دهیم.

<a href=”https://macanads.com” rel=”follow”> link follow </a>

بک لینک نوفالو (nofollow) چیست؟

لینک‌های نوفالو برعکس لینک‌های فالو به عنوان امتیاز شمرده نمی‌شوند، اعتبار سایت مبدأ را به سایت مقصد منتقل نمی‌کنند و در افزایش رتبه هیچ کدام از سایت‌های مبدأ و مقصد تأثیری ندارد.
با ایجاد لینک‌های نوفالو به گوگل اطلاع می‌دهید که این سایت‌ها را دنبال نکند.

برای ساختن لینک‌های نوفالو از کدی مشابه کد html در لینک‌های فالو استفاده می‌شود، با این تفاوت که در صفت rel باید به جای مقدار follow، مقدار nofollow  را قرار دهید.

<a href=”https://macanads.com” rel=”nofollow”> link nofollow </a>

بک لینک‌های نوفالو اغلب در سه مورد زیر کاربرد دارند:

* لینک‌های پولی
* کامنت‌ها
* فروم‌ها

دلیل ساختن لینک‌های نوفالو چیست؟

بدون لینک‌های نوفالو، اینترنت پر از اسپم می‌شود.
با ایجاد لینک‌های نوفالو، فقط لینک‌های فالو و طبیعی، در رتبه سایت تأثیر خواهد داشت؛
و هیچ کس در پی آن نیست که لینکی را در وبلاگ‌های مختلف به صورت اسپم منتشر کند، چرا که اکثر آن‌ها نوفالو است.

اما توضیحات بالا به این معنی نیست که هیچ‌گاه از لینک‌های نوفالو استفاده نکنید؛
و نباید به دلیل بی‌تأثیر بودن بک لینک‌‌های نوفالو در سئو از ایجاد آن‌ها چشم‌پوشی کرد.
بلکه شما می‌توانید با قرار دادن یک کامنت با محتوای خوب، افراد زیادی را به بازدید از وب سایتتان دعوت کنید؛
و این امر تأثیر بسزایی در سئوی سایت شما دارد.

با تقسیم بک لینک‌ها به دو دسته فالو و نوفالو، بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک، توئیتر، لینکدین، گوگل پلاس و… همه بک لینک‌های خود را به صورت نوفالو تغییر دادند تا ارزش سایتشان بالا برود.
بنابراین اگر شما برای افزایش رتبه سایت خود از بک لینک در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، باید بدانید این کار تأثیری در رنکینگ سایت شما ندارد.
اما شما می‌توانیدبا تولید محتوای قوی و جذاب مخاطبین شبکه‌های اجتماعی خود را به بازدید از وب سایتتان ترغیب کنید تا بازدید از وب سایتتان افزایش یابد.

برای داشتن رتبه بهتر در گوگل باید بین لینک‌های فالو و نوفالو تعادل برقرار کنید؛
و با اطلاع از کاربرد هر یک، آنها را در موقعیت مناسب به کار ببرید.

با مطالعه مطالب بالا مشاهده نمودید که این بک لینک‌ها در ظاهر هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.
در واقع تفاوت این دو بک لینک در کد html آنها می‌باشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۲
میلاد فرهانی

تأثیر استوری اینستاگرام بر افزایش فالوور

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در جهان، به ویژه در ایران می‌باشد.
افراد بسیاری از طریق این شبکه اجتماعی کسب درآمد کسب می‌کنند، همچنین بیشتر صاحبان کسب و کار، از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاد می‌کنند.
مدتی قبل اینستاگرام قابلیت استوری را به خود اضافه کرد.
استوری‌ها در بالاترین جای صفحه قرار می‌گیرند؛ همچنین کاربران اطلاعات زنده و رویدادهای جدید را بیشتر در استوری‌ها منتشر می‌کنند نه در پست‌ها.
بنابراین به استوری‌ها توجه بیشتری نسبت به پست‌ها می‌شود.
در ادامه به نکاتی درباره تأثیر استوری اینستاگرام بر افزایش فالوور اشاره خواهیم کرد.

اگر شما نیز برای کسب و کار خود، پیج اینستاگرام طراحی کرده‌اید؛ بهتر است برای افزایش فالوور و بازدید از پیجتان از انتشار روزانه استوری‌ها غافل نشوید.
بررسی‌ها نشان داده انتشار یک استوری جذاب بازدید از پیج را تا چند برابر افزایش می‌دهد؛
چرا که اگر کاربران استوری‌ها را ببینند و توجهشان را جلب کند، حتما از پیج نیز بازدید می‌نمایند.

تأثیر استوری اینستاگرام بر افزایش فالوور

اینستاگرام محل جلسات کاری نیست!

همانطور که از نام استوری‌ها(stories) مشخص است، از این آپشن باید برای روایت داستان‌های زنده استفاده شود.
این داستان‌ها باید جالب باشند و توجه مخاطبان را به خود جلب کند.
اما به دلیل عدم شناخت کاربران، بسیاری از کسب و کارها، بر این باورند که ارائه تخفیف یا انتشار عکس نوشته‌های تبلیغاتی
در کسب و کارشان مؤثر است.
در صورتی که بیشتر کسب و کارهای بزرگ جهانی در استوری‌های خود از هیچ گونه عکس نوشته تبلیغاتی استفاده نمی‌کنند.
چرا که اینستاگرام محل تفریح کاربران است! آن‌ها با مشاهده افراطی تبلیغات دلزده می‌شوند.

استفاده از لوکیشن و هشتگ مناسب :

مسئول و پشتیبان شبکه‌های اجتماعی باید با حوصله و صبر به تولید و انتشار محتوای مناسب برای پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام اقدام کند.
انتخاب لوکیشن و هشتگ مناسب از عوامل مهم انتشار تصاویر در اینستاگرام هستند، استفاده از هشتگ و لوکیشن نیازمند صبرف حوصله و دقت است.
شما باید قبل از انتشار تصاویر و محتوا در استوری‌ها، بین لوکیشن‌ها و هشتگ‌های مرتبط با محتوای استوری خود جستجو کنید؛
پربازدیدترین آن‌ها را پیدا کرده و از آن‌ها در انتشار استوری خود استفاده کنید.

تغییر پروفایل از حالت عادی به بیزینس :

پروفایل بیزینسی در اینستاگرام، اجازه اضافه کردن لینک به استوری‌ها را به کاربران می‌دهد.
بنابراین با تبدیل پیج اینستاگرامتان به یک پیج بیزینسی می‌توانید لینک صفحات وبسایتتان را در استوری‌ها قرار دهید؛
تا بازدید از وب سایتتان را در استوری‌ها قرار دهید تا بازدید از وب سایتتان نیز از این طریق افزایش یابد.
ممکن است بازدیدکنندگان از وب سایتتان به مشتریان تبدیل شوند.
به یاد داشته باشید به جز لینکی که در پروفایل اینستاگرام خود قرار می‌دهید، استوری‌ها تنها جایی هستند
که می‌توانید لینک صفحات مهم را در آنها قرار دهید.
البته به شرطی که پروفایل شما بیزینسی باشد!

اهمیت آرشیو استوری‌ها :

در نسخه‌های پیشین اینستاگرام، استوری‌ها پس از 24 ساعت حذف می‌شدند.
اما مدتی بعد، استوری‌ها قابلیت آرشیو شدن  پیدا کردند، این امکان برای کارفرمایان از اهمیت زیادی برخوردار است؛
چرا که صاحبان کسب و کار می‌توانند از قابلیت آرشیو کردن استوری‌ها برای معرفی محصولات، خدمات، تخفیف‌ها و… استفاده کنند.
این امر موجب سهولت دسترسی کاربران به موارد دلخواهشان می‌باشد و به این ترتیب وفاداری آنها را تضمین می‌کند.

تولید محتوای حرفه‌ای برای استوری‌ها :

اپلیکیشن اینستاگرام برای تهیه یک استوری حرفه‌ای، امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار نداده است.
بنابراین برای تهیه یک استوری حرفه‌ای و جذاب، به امکانات خود اینستاگرام بسنده نکنید و با استفاده از اپلیکیشن‌هایی نظیر snappseed تصویر خود را به ابعاد 9*16 برش داده و افکت مناسب را روی آن اعمال کنید.
سپس آن را در استوری خود منتشر کنید.

گرافیک استوری :

توجه داشته باشیدکه تصاویر منتشر شده، اهمیت بسیاری در جذابیت استوری دارد.
تحقیقات نشان داده تصاویر شادف باعث جلب توجه بیشتری می‌شود، بنابراین استفاده از طرج‌هایی با ترکیب رنگ مناسب و شاد،
در افزایش بازدید پیجتان مؤثر است.

با توجه به نکات بالا مشاهده نمودید تأثیر استوری اینستاگرام بر افزایش فالوور و بازدید از پیج بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۸
میلاد فرهانی

یکی از مکان های مناسب برای معرفی خود و محصولات اینترنت هست. امروزه با فراگیر شدن این صنعت الکترونیکی، میتوان به راحتی در سطح گسترده ای آگهی های خود را در دید عموم قرار داد.

کانون تبلیغات اینترنتی ماکان با تیمی مجرب، در ارائه خدمات تبلیغات اینترنتی شما را در رونق بخشیدن به کسب و کار خود و ایجاد درآمد بالاتر از این طریق یاری میرساند و آماده همکاری با شما عزیزان می باشد.

شما میتوانید به راحتی آگهی ثبت کنید، تا پس از بازبینی، در گوگل منتشر شود. برای شروع میتوانید روی دکمه ثبت آگهی کلیک کنید.

تبلیغات آنلاین چیست؟

تبلیغات آنلاین یکی از مؤثرترین تبلیغات برای گسترش انواع کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ است. صاحبان مشاغل گوناگون با تبلیغ در اینترنت می‌توانند دامنه‌ی فعالیت‌های خود را گسترش دهند، مشتریان جدید پیدا کنند و به جریان‌های درآمدی خود تنوع بدهند. اما چگونه در اینترنت تبلیغ کنیم و انواع شیوه‌های تبلیغ در اینترنت کدام است؟ کدام شیوه توانسته تأثیرگذاری خود در بازاریابی آنلاین را به اثبات برساند؟

تبلیغات آنلاین، صنعتی است که میلیاردها دلار پول در آن جابه‌جا می‌شود، به طوری که در سال ۲۰۱۴ چیزی در حدود ۱۳۷ میلیارد دلار صرف تبلیغات دیجیتال در کل جهان شده است که معادل یک چهارم هزینه‌ی صرف شده در کل رسانه‌هاست.

در سال ۲۰۱۳، سه ویدئوی تبلیغاتی که بیشترین بازدید را داشته‌اند در مجموع بیش از ۱۲ میلیون بار به اشتراک گذاشته شدند.

درآمد توئیتر در سال ۲۰۱۳ نسبت به سال ۲۰۱۱ به ازای هر بازدید ۴۰۰ درصد رشد داشته است: از ۱۱ سنت به ۴۴ سنت.

در مقایسه با سال ۲۰۱۲ متوسط نرخ کلیک در فیسبوک ۲۷۵ درصد رشد داشته است.

واضح است که هزینه کردن برای تبلیغات می‌تواند مؤثر باشد. اما باید به خاطر داشته باشیم که این‌ها تبلیغات اجاره‌ای هستند و هر زمان که شما پول کافی برای تبلیغات نداشته باشید، تبلیغات شما دیگر به نمایش گذاشته نمی‌شوند. علاوه بر این، اگر شما در تبلیغات آنلاین باهوش نباشید، احتمال اینکه پول و سرمایه‌ی خود را هدر بدهید بسیار زیاد است.

با وجود این تبلیغات آنلاین از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که قابل اندازه‌گیری بوده و با توجه به اهدافی که دنبال می‌کنید می‌تواند بسیار پیچیده باشد. بدین معنا که، واقعا این امکان وجود دارد که به صورت کوتاه‌ مدت و بلند مدت، ارزش درآمد دریافتی از هر سایت را اندازه‌گیری کنید. همچنین این امکان وجود دارد که برای افزایش اثرگذاری تبلیغات، بخش مشخصی از جامعه را هدف قرار دهید.

چگونه در اینترنت تبلیغ کنیم؟

برای تبلیغات در اینترنت راه های گوناگونی وجود دارد. در اینجا به صورت لیست وار به آنها اشاره میکنیم و در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. (برای اطلاعات هر مدل، روی لینک های زیر کلیک کنید)

  • مدل پرداخت بر اساس قیمت‌گذاری کانال (CPM)
  • پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)
  • هزینه به ازای اکتساب (CPA) و سهم درآمد
  • بازهدف‌گذاری
  • رپورتاژ آگهی

چگونه تبلیغات اینترنتی مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب تبلیغات اینترنتی درست، کار دشواری است. از طرف دیگر روشی که برای یک کسب‌وکار به خوبی جواب می‌دهد ممکن است برای کسب‌وکار دیگر مناسب نباشد. برای تشخیص اینکه کدام روش برای شما بهتر کار می‌کند، به سه سؤال زیر پاسخ دهید:

۱. به چه گزینه‌هایی برای هدف‌گذاری نیاز دارید؟

اولین گام برای تشخیص روش تبلیغاتی مناسب این است که، تعیین کنید کدام اهداف برای شما بیشترین اهمیت را دارند.

  • چه چیزی اهمیت بیشتری برای شما دارد، هدف‌گذاری جمعیتی یا هدف‌گذاری بر اساس علایق یا هر دو؟
  • آیا روشی که انتخاب می‌کنید می‌تواند به جامعه‌ی هدف مورد نظر شما پیام بازاریابی درست را در زمان مناسب برساند؟
  • آیا بازاریابی شما متوجه دیگر کسب‌وکارها است (B2B) یا با مشتریان سر و کار دارید؟

۲. چگونه تبلیغات اینترنتی شما با تجربه‌ی مصرف کننده‌ها هماهنگ می‌شود؟

شما چگونه می‌خواهید خود را به جامعه‌ی هدف‌تان معرفی کنید؟ تجربه‌ی کاربران مختلف از تبلیغات شما نتایج متفاوتی به همراه دارد، بنابراین برای مثال:

  • جستجوی تبلیغات از طریق گوگل ادوردز و بینگ هدفمند‌تر است و می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان خود را بر اساس کلیدواژه‌هایی که مردم در گوگل جستجو می‌کنند پیدا کنید.
  • تبلیغات فیسبوک به بازاریاب‌ها اجازه می‌دهد تبلیغاتی را نشان دهند که درباره یک کسب‌وکار، خدمات یا محصول جدید است.
  • تبلیغات لینکدین افراد حرفه‌ای را هدف قرار می‌دهد که به شغل خاصی علاقه‌مند هستند و در حرفه‌ی خودشان به دنبال اطلاعات می‌باشند.

۳. آیا شکل تبلیغات برای شما مناسب است؟

  • آیا شکل تبلیغات به گونه‌ای است که کاربران را درگیر خودش کند؟
  • آیا شکل‌های تبلیغاتی موجود این امکان را به تیم تبلیغاتی شما می‌دهد تا داستانش را به شکلی روشن و متقاعدکننده بیان کند؟
  • آیا شکل‌های تبلیغاتی موجود با نیاز‌های برند شما هماهنگ هستند؟
  • تبلیغاتی که جذاب نیستند یک تجربه‌ی منفی در کاربران ایجاد کرده و زمان و پول شما را هدر می‌دهند. فقط به این دلیل که همه از تبلیغات اینترنتی استفاده می‌کنند به سراغ این شیوه‌ی تبلیغ نروید. تبلیغاتی را انتخاب کنید که بهترین تأثیر ممکن را روی کاربری که آن را تجربه می‌کند بگذارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۳
میلاد فرهانی

دلیل گرایش مردم به خرید و فروش اینترنتی چیست؟


دلیل این امر را میتوان در مواردی همچون اعتماد مردم به سایتهای خرید و فروش اینترنتی و صرفه جویی در وقت و هزینه ها دانست. بطور مثال از سایت دیجی کالا نام میبریم که مفهموم این نوع خرید و فروش در ایران را تغییر داد و با خدمات مناسبی که ارائه داد توانست جایگاه مناسبی را در میان مردم برای خود پیدا کند. اما دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که قابلیت درج اَگهی و تبلیغات در اینترنت را ندارد و فقط به عنوان فروشنده کالا فعالیت میکند.

 اگر بخواهیم کالا و خدمات خود را در اینترنت تبلیغ کنیم چگونه این کار را انجام دهیم؟


جواب این سوال سایتهای اَگهی رایگان می‌باشد. همانطور که در بالا به اَن اشاره شد سایت‌های نیازمندی خرید و فروش اینترنتی بسیاری وجود دارند که شما میتوانید با درج اَگهی اینترنتی مناسب در اَنها برای کالا و خدماتی که ارائه میدهید تبلیغ کنید. با این روش تبلیغاتی ساده شما قادر خواهید بود تا محصولات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار داده و اَنها را به فروش برسانید. به نوعی میتوان این سایت‌ها را به دو دسته تقسیم کرد. دسته اول سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور هستند که در میان مردم به خرید و فروش کالاهای دست دوم مشهور شده اند و اکثرا افرادی که قصد خرید و فروش کالای دست دوم دارند به این سایت‌ها مراجعه می‌کنند. شما نیز می‌توانید کالای دست دوم خود را در دیوار و شیپور اَگهی کنید و یا درمیان اَگهی‌های موجود، کالای دست دوم خود را به بهترین قیمت ممکن خریدار کنید.
اما برخی از این سایتها مانند ایستگاه و سایت ماکان در زمینه درج اَگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی به صاحبان مشاغل، صنایع و افراد مستقل که قصد تبلیغ برند، محصولات و یا مشاغل خدماتی خود را در اینترنت دارند، خدمات ارائه میکنند.
در صورتی که دارای کسب و کار در زمینهای املاک، گردشگری، خودرو، کامپیوتر، پزشکی و زیبایی، صنعت و ساختمان هستید و یا اینکه به دنبال استخدام نیروی کار هستید میتوانید با درج اَگهی رایگان در سایت ماکان برای کسب و کار خود تبلیغ کنید و فروش کسب و کارتان را افزایش دهید. چرا که سایت کانون ماکان در یک روند رو به رشد قرار داشته و از بازدید کنندگان مناسبی نیز برخوردار می‌باشد. لذا این سایت میتواند محل مناسبی برای درج اَگهی کسب و کار شما باشد.


 اَگهی رایگان خوب و موثر دارای چه ویژگی هایی است؟


عنوان اَگهی
در مرحله اول عنوان اَگهی می‌باشد که بسیار مهم است. سعی کنید عنوان را خیلی کوتاه و یا خیلی طولانی ننویسید و حتما در عنوان از کلمات کلیدی استفاده کنید. چرا که بازدید‌کننده باید بتواند تنها با مطالعه عنوان آگهی، آن را مناسب نیاز خود تشخیص دهد و برای کلیک روی آگهی و مطالعه متن آن، ترغیب شود.
متن اَگهی
توضیحات مربوط به مشخصات اَگهی را کامل بنویسید و دقت داشته باشید از نوشتن متن های طولانی و خسته کننده خودداری کنید و با یک خلاصه نویسی مناسب مشخصات کالا و یا خدماتی را که ارائه میکنید را شرح دهید.
تصاویر مناسب برای اَگهی
برای اَگهی‌های خود از عکس‌های جذاب و با کیفیت استفاده کنید. چرا که تجربه ثابت کرده است اَگهی هایی که دارای تصاویر مناسبی هستند از بازدید بیشتری برخوردار هستند.
اطلاعات تماس اَگهی دهنده
در این قسمت اطلاعات مربوط به تماس خود را بطور کامل وارد کنید. تلفن ثابت و موبایلی را وارد کنید که جوابگوی اَن هستید و حتما از ایمیلی استفاده کنید که روزانه چندین بار اَن را بررسی میکنید. چرا که در صورتی که مشتری با شما تماس بگیرد و شما جوابگو نباشید دیگر به شما اطمینان نکرده و خرید خود را از شخص و یا شرکت دیگری انجام میدهد. همچنین اَدرس خود را نیز وارد کرده و اگر کالایی میفروشید قیمت اَن را در اَگهی قید کنید. توجه داشته باشید که اگر اطلاعات تماس شما بطور کامل در اَگهی قید شده باشد، بازدید کننده نیز تمایل بیشتری برای تماس با شما نشان خواهد داد.
کلمات کلیدی اَگهی
این قسمت یکی از مهمترین مراحل درج اَگهی رایگان در اینترنت است. چرا که اَگهی‌هایی که دارای کلمات کلیدی مناسبی هستند در رتبه های بهتری از جستجو در صفحات گوگل برخوردار بوده و از بازدید کننده بیشتری برخوردار خواهند شد. بدین منظور برای انتخاب کلمات کلیدی با کیفیت رقبایتان را اَنالیز کنید و ببینید اَنها از چه کلماتی استفاده کرده و همچنین صفحات گوگل را بررسی کنید و کلماتی را که بیشترین سرچ را در گوگل داشته اند و مناسب اَگهی شما میباشند را انتخاب کنید و در قسمت برچسب اَگهی وارد کنید.
بروزرسانی اَگهی
با بروز رسانی اَگهی های خود اَنها را در رتبه های بالاتری قرار داده و به هر چه بیشتر دیده شدن اَگهی رایگان ثبت شده کمک کنید. چرا که هر چه اَگهی در معرض دید بیشتری باشد افراد  بیشتری از اَن بازدید خواهند کرد.

 ویژه سازی اَگهی رایگان
با ویژه کردن اَگهی خود تبلیغ شما در جایگاه بالاتر و مناسبتری به نسبت اَگهی رایگان قرار گرفته و بازدید بیشتری از اَن صورت خواهد گرفت. از آنجا که شما با اطمینان به فروش کالا و یا ارائه خدمات خود، اقدام به پرداخت هزینه برای ثبت آگهی کرده اید، بدیهی است بازدیدکننده نیز به آگهی شما بیشتر اعتماد می کند و بیشتر برای تماس با شما تمایل نشان می دهد.
لوگوی مخصوص توان و تعداد آن، در کنار هر آگهی ویژه درج شده است. این امر، به دلیل به وجود آوردن جذابیت بصری و متمایز ساختن آگهی شما از آگهی های رایگان، باعث جلب توجه بیشتر بازدیدکننده، به تبلیغ شما می شود.
با درج اَگهی ویژه در سایت کانون ماکان میتوانید از امکاناتی مانند استفاده از تصاویر بیشتر برای اَگهی، ثبت لینک وب سایت و شبکه های اجتماعی و نمایش ویدئو برای اَگهی برخوردار شوید.
در صورتی که مواردی را که در بالا ذکر شد را به درستی رعایت کنید، قادر خواهید بود یک اَگهی رایگان با کیفیت در اینترنت ثبت کنید و به اَمار بازدید مناسبی دست پیدا کرده  و به کسب و کارتان رونق ویژه ای بخشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۴:۵۶
میلاد فرهانی

کمپین های تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی مهم هستند که در مواقع راه اندازی یک سرویس یا محصول جدید یا گسترش بازاریابی خود به ابزارهای جدید یا جمعیت شناسی جدید احتیاج دارید. هنگام برنامه ریزی یک کمپین تبلیغاتی، در نظر داشته باشید که یک کمپین موفق، تمام نتایج و اهداف مطلوب زیر را به دست می آورد:

  1. پیام تبلیغاتی شما به اهداف تعیین شده و مخاطبان مورد نظرتان برسد.
  2. پیام شما توسط مخاطبان شما قابل درک باشد.
  3. پیام شما مخاطبان را تحریک کند و آنها را مجبور به اقدام کند.

سوال این است که چگونه با کمپین خود به این نتایج دست یابید؟ فرایند آسان است، اما زمان “برنامه ریزی” طول می کشد. در اینجا هفت گام است که کمپین شما را به سمت شروع درست هدایت می کند.

ارزیابی فرصت های ارتباطات بازاریابی

در اولین گام آزمایش و درک نیازهای بازار اهداف بازاریابی شما بسیار مهم است. پیام شما قرار است به چه کسانی برسد؟ به کاربران فعلی، افراد با نفوذ( (Influencers، در بین افراد، تصمیم گیرندگان، گروه ها، یا عموم مردم؟

از چه کانال های ارتباطی استفاده خواهید کرد؟

در اولین گام برنامه ریزی، شما باید بازار ها، محصولات و محیط ها را مشخص کنید. این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید کدام کانال های ارتباطی مفیدتر است. آیا شاید از فروش های ارتباطی شخصی مانند جلسات رو در رو، تماس تلفنی و یا شاید ارائه ی فروش های شخصی استفاده کنید؟ یا ارتباطات غیر شخصی مانند روزنامه ها، مجلات، یا ایمیل مستقیم بهتر خواهد بود؟

اهداف خود را تعیین کنید

به خاطر داشته باشید که اهداف شما در یک کمپین تبلیغاتی کمی متفاوت از کمپین بازاریابی شما هستند. اهداف تبلیغاتی باید از لحاظ رفتارهای طولانی یا کوتاه مدت توسط افرادی که در معرض ارتباطات تبلیغاتی قرار دارند، تعیین شوند. این اهداف باید به وضوح بیان، قابل اندازه گیری و مناسب با مرحله توسعه بازار باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۷ ، ۱۲:۵۸
میلاد فرهانی